چگونه به تنهایی برای آزمون گوته (یا ÖSD) مقطع A1 آلمانی بیاموزم؟

شما می توانید از الفبا به صورت خودآموز به یادگیری زبان آلمانی بپردازید و در آزمون زبان آلمانی گوته یا ÖSD مقطع A1 قبول شوید.

 

کتاب های لازم برای این منظور از این قرارند:
  1. ۶۵۰ لغت آزمون گوته A1 با CD
  2. دستور زبان آلمانی Menschen A1
  3. مکالمه زبان آلمانی بر اساس کتاب Menschen A1 با CD
  4. ده نمونه آزمون زبان آلمانی گوته مقطع A1 با CD

 

کتاب دیگری لازم نیست مطالعه کنید.

این کتاب ها را می توانید از کتابفروشی های کتب زبان تهیه کنید یا آنلاین سفارش دهید.
به این صورت مطالعه کنید:
ابتدا تمامی لغات ۶۵۰ را دو طرفه – یعنی از فارسی به آلمانی و از آلمانی به فارسی –  بدون در نظر گرفتن جنسیت اسامی با تلفظ صحیح و دیکته صحیح کاملاً خوب حفظ کنید.
سپس کتاب دستور زبان A1 را درس به درس خوب یاد بگیرید و به موازات آن درس به درس مکالمات کتاب مکالمه A1 را خوب خوب حفظ کنید.
سه هفته قبل آزمون نمونه آزمون ها را شروع کنید و تست بزنید. تا روز آزمون کتاب 650 لغت را دوره کنید. در تست زدن شرایط ‌آزمون را ایجاد کنید و تست ها را چندین بار تکرار کنید، پاسخ های خود را با پاسخنامه مقایسه کنید، علت اشتباهات خود را پی گیری کنید.
دو هفته قبل آزمون در دو جلسه آمادگی آزمون شرکت کنید تا با تکنیک های پاسخ دهی به سؤالات آزمون آشنا شوید.
همچنین از توصیه های مندرج در این سایت تحت «سوالات پرتکرار» استفاده کنید.
این روش را برای آزمون ÖSD مقطع A1 نیز به خوبی می توانید انجام دهید. تفاوت این آزمون با آزمون ÖSD بسیار ناچیز است. شما لازم است علاوه بر نمونه آزمون گوته مقطع A1 چند نمونه آزمون ÖSD مقطع A1 نیز مطالعه کنید. در این جا می توانید با نمونه آزمون ÖSD مقطع A1 آشنا شوید.
شرایط و استعداد افراد برای این منظور متفاوت است. به هر صورت برای این پروسۀ خودآموزی بین 1.5 الی سه ماه روزی پنج ساعت در نظر بگیرید.
نکتۀ مهم: اگر قصد دارید در مقاطع بالاتر از A1 قبول شوید، لازم است که از برنامۀ آموزشی دیگری که در این جا تشریح شده است استفاده کنید، چون که برای مقاطع بالاتر لازم است که از ابتدا بهتر و اصولی تر بیاموزید.
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *